Mijn Aanpak


Aan het begin van een project gaan we samen aan kijken naar wat het ultieme eindresultaat is. Met video en animatie kan je namelijk zoveel kanten op en het eindproduct moet zowel inhoudelijk als visueel goed in elkaar zitten. Ik ben pas tevreden als jij dat bent.

Bereik

Met een sterke animatie of video vergroot je je bereik. Mensen zijn al gauw geneigd om een video of animatie te bekijken op social media. Zeker als dit nog vrij uniek is in jouw branche.

Mogelijkheden

Goede content kan vaker worden hergebruikt. Niet alleen op social media, maar ook beurzen, nieuws websites en evenementen. Altijd handig om jouw presentatie naar de buitenwereld te verbeteren.

Animatie

Door animatie kunnen producten en processen worden belicht op een interessante en vooral duidelijke manier. En het allerleukste aan animatie is dat alles mogelijk is. Als jij het je kan voorstellen, dan kan ik het maken.

Een screenshot van Cinema 4D van de buisrailwagen gericht op de (glas) tuinbouw branche Een screenshot van de animatie van de buisrailwagen gericht op de (glas) tuinbouw branche
Een foto van het stukadoor video project

Video

Met een goed verhaal en aansluitende beelden laat je zien waar jouw bedrijf voor staat en wat het uniek maakt. Met video kan je de bedrijfscultuur en bovendien het team achter het bedrijf laten zien.

Animaties

Wanneer ik het over animaties heb, dan doel ik op digitale beelden die niet in het echt zijn opgenomen. Het wordt vaak gebruikt om complexe materie versimpeld uit te leggen. Denk hierbij ook aan zaken die je niet met het blote oog kan zien. Je kan met een animatie producten vergelijken om te onderbouwen waarom product A beter is dan product B. Een ander voorbeeld is het visualiseren van een product wat nog niet bestaat. Of wat dacht je van een ingewikkeld proces begrijpelijk maken? Animaties kunnen ook een marketing doeleind hebben, dus het promoten van een product via een promotievideo is ook geen probleem. Dit zijn maar een paar voorbeelden maar de mogelijkheden zijn werkelijk eindeloos.

Voordelen

  • Alles is mogelijk
  • Complexe ideeën worden begrijpelijk
  • Animaties vallen meer op

Video

Ik durf te wedden dat wanneer jij een social media platform opent, een van de eerste posts een video zal zijn. Het is een effectief middel omdat mensen al gauw geneigd zijn om de video af te kijken. Ook als ze geen affiniteit hebben met het onderwerp. Het is natuurlijk veel leuker om iets verteld te worden met aansluitende beelden, dan een lap tekst met een foto erbij. Met video kan je heel goed de sfeer, of beter gezegd, het gevoel van een bedrijf vastleggen. Staat het bedrijf bekend om zijn kennis en hoogstaande kwaliteit? Laat dat maar zien. Wanneer jouw potentiële klant de video te zien krijgt, vormt hij/zij zijn eerste indruk. Laat dat door een video gelijk een super positieve indruk zijn.

Voordelen

  • Potentiële klanten krijgen positieve indruk
  • Groot bereik op social media
  • Mogelijkheid om jouw USPs te presenteren

Deze tevreden klanten gingen jou voor. Kom je hier bij te staan?

Contact